مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-04بين الملل

داستان سرایی موساد و سریال شکست های اسراییل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد ایمانی در کانال شخصی خود نوشت: رسانه های صهیونیستی چند روز پیش ادعا کردند ماموران موساد، یک عضو نیروی قدس را که قصد انجام عملیات ترور در فرانسه و آلمان داشته، - سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی، به ویژه ظرف شش ماه اخیر، زیر ضرب پیچیده ترین ضربات از داخل و خارج سرزمین های اشغالی بوده اند و به دلیل فروپاشی امنیت عمومی، در معرض بی سابقه ترین اعتراض ها قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد ایمانی در کانال شخصی خود نوشت: رسانه های صهیونیستی چند روز پیش ادعا کردند ماموران موساد، یک عضو نیروی قدس را که قصد انجام عملیات ترور در فرانسه و آلمان داشته، در خاک ایران دستگیر و مورد بازجویی قرار داده اند.

بله، سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی آن قدر قوی(!) هستند که توانستند از نفوذ ایران در عمق سرزمین های اشغالی (بیت المقدس، تل آویو، بئر السبع و.

) باخبر شوند؛ البته پس از آن که جوانان غیور و شهادت طلب فلسطینی طی پنج عملیات، بیش از 15 کشته و چند برابر زخمی روی دست صهیونیست ها گذاشتند! در کاربلدی سرویس های امنیتی و اطلاعاتی صهیونیست ها همین بس، که سرویس های اطلاعاتی ایران چند سال بود وزیر زیر بنایی و خدمتکار خانه وزیر جنگ اسراییل را به خدمت گرفته بودند، اما موساد و شین بت و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان سرایی موساد و سریال شکست های اسراییل

داستان سرایی موساد و سریال شکست های اسراییل