مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-04سياسي

سفر وزیر کشور به مازندران/ الحاق 200 هکتار زمین به بندر نوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی، وزیر کشور دقایقی پیش به منظور بازدید از چند مرکز اقتصادی صنعتی و شرکت در برنامه های اقتصادی اجتماعی در غرب استان با استقبال استاندار، - وزیر کشور در بازدید از بندر نوشهر گفت: الحاق 200 هکتار زمین به بندر نوشهر مطرح است که باید مسائل زیست محیطی هم در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی، وزیر کشور دقایقی پیش به منظور بازدید از چند مرکز اقتصادی صنعتی و شرکت در برنامه های اقتصادی اجتماعی در غرب استان با استقبال استاندار، برخی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران اجرایی از طریق فرودگاه شهدای نوشهر وارد مازندران شده است.

‎احمد وحیدی در بدو ورود به مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای توسعه بندر نوشهر بحث الحاق 200 هکتار زمین به این بندر مطرح است که باید مسائل زیست محیطی هم در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش سطح آب در حاشیه دریا، گفت: در این زمینه باید به صورت بلندمدت فکر کرد که لایروبی مناسبی انجام شود که بندر در بلندمدت دچار مشکل نشود.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: جلوگیری از خسارت های احتمالی ناشی از کاهش سطح آب از جمله موضوعاتی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر کشور به مازندران/ الحاق 200 هکتار زمین به بندر نوشهر

سفر وزیر کشور به مازندران/ الحاق 200 هکتار زمین به بندر نوشهر