مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-04ورزشي

درس بزرگ قهرمان پارالمپیک برای حل مشکلات در داخل کشور/ پهلوانی به نام رستمی


قهرمان پارالمپیک شیطنت یکی از شبکه های معاند را در نطفه خفه کرد تا درس بزرگی را به کسانی دهد که به دنبال راه حل مشکلات در خارج از کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مشکلات ورزشکاران قهرمان المپیکی و پارالمپیکی موضوع دیروز و امروز نیست و همیشه وجود داشته است و گلایه های فراوانی از سوی ورزشکاران در مورد بی توجهی ها وجود دارد و متاسفانه کم کاری برخی مسؤلین و بی اهمیت جلوه دادن تلاش این قهرمانان نیز کار را سخت تر و آنها را بی انگیزه تر می کند.

این در حالی است که کشورهای دیگر (حاشیه خلیج فارس) در آرزوی داشتن چنین قهرمانانی هستند، اما در ایران چندان که باید توجهی به دغدغه این افتخارآفرینان نمی شود.

آخرین مورد به قضیه خداحافظی روح الله رستمی، قهرمان پارالمپیک و انقلابی باز می گردد.

او که به تازگی جراحی کرده از برخی صحبت ها آزرده شده و در صفحه شخصی خود با انتشار متنی از تیم ملی خداحافظی کرد تا شاید با این کار یک مقدار مسئولین ورزشی را که در خواب فرو رفته اند بیدار کند.

  از این قضیه، دو روز گذشته اما واکنش قابل توجه و پیگیری مناسبی برای حل مشکل این وزنه بردار پر افتخار صورت نگرفته و تنها روز گذشته شروین اسبقیان، اعلام کرده: رستمی بهتر بود ابتدا مشکل خود را با فدراسیون در میان می گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس بزرگ قهرمان پارالمپیک برای حل مشکلات در داخل کشور/ پهلوانی به نام رستمی

درس بزرگ قهرمان پارالمپیک برای حل مشکلات در داخل کشور/ پهلوانی به نام رستمی