مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-04اجتماعي

برگزاری پویش مردمی نام گذاری توله های یوز ایران


مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست، از برگزاری پویش مردمی نام گذاری توله های یوز ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن نقی لو گفت: با تاکید رییس سازمان حفاظت محیط زیست، پویش مردمی نام گذاری فرزندان ایران - ماده یوزپلنگی که 11 اردیبهشت در مرکز تکثیر یوز آسیایی فرزندان ماده به دنیا آورد، برگزار می شود.

وی ضمن تشریح برنامه های مستندسازی و اطلاع رسانی مرتبط با چگونگی فرآیند بارداری و تولد این توله یوزها، افزود: در این پویش مردمی که توسط سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری رسانه ملی برگزار خواهد شد، به افرادی که نام های ارسالی آنان توسط هیأت داوران مردمی برگزیده شود، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسئول دبیرخانه برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اهمیت جهانی این رویداد بی سابقه اظهار کرد: علاقه مندان می توانند از 20 اردیبهشت تا 20 خرداد 1401 از طریق سامانه پیامکی برنامه طبیعت 360 شبکه دو سیما (30000360) و یا سامانه http://Farzandan-e-iran.

ir اسامی پیشنهادی را اعلام کنند.

وی افزود: در مراسمی که همزمان با هفته محیط زیست برگزار می شود، از نام های منتخب داوران، زحمات و تلاش های شبانه روزی تیم اجرایی این واقعه مهم اعم از همکاران ستاد، استان سمنان، پرسنل انتظامی استان، تیم مجرب دامپزشکی، محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش مردمی نام گذاری توله های یوز ایران

برگزاری پویش مردمی نام گذاری توله های یوز ایران