مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-04اقتصادي

میزان تولید محصولات دانش بنیان مازندران 2 برابر می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه 534 محصول دانش بنیان در استان تولید می شود، گفت: امسال میزان تولید این محصولات به بیش از هزار و 200 محصول و دو برابر می شود - ، حسن خیریان پور صبح چهارشنبه در همایش چشم انداز توسعه استان، با اشاره به شعار سال جاری اظهار داشت: تحقق شعار سال جاری و رشد هشت درصدی در کشور و استان از مهمترین برنامه های سال جاری در استان به شمار می رود.

وی با عنوان اینکه برنامه عملیاتی حوزه اقتصادی استان تهیه و به فرمانداران، مدیران کل و مدیران شبکه های بانکی ابلاغ و اعلام شده است، افزود: استان مازندران در حوزه کشاورزی ظرفیت های بالفعل و بالقوه متعددی دارد و سالانه 7.

5 میلیون تن محصول تولید می شود و در 14 محصول در کشور رتبه اول را داریم.

وی با اظهار اینکه میزان تولید استان در سال جاری به هشت میلیون تن خواهد رسید، گفت: در حوزه صنعت و معدن نیز ظرفیت های بالفعل زیادی در استان وجود دارد.

خیریان پور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان افزود: در سال جاری در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان و محصولات دانش بنیان باید اقدامات ویژه ای صورت گیرد و در حال حاضر 96 شرکت دانش بنیان و 534 محصول دانش بنیان در استان تولید می شود و طبق هدف گذاری باید تعداد شرکت ها به 200 واحد و محصولات نیز به هزار و 200 محصول افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تولید محصولات دانش بنیان مازندران 2 برابر می شود

میزان تولید محصولات دانش بنیان مازندران 2 برابر می شود