مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-04بين الملل

آپدیت جدید گاف های بایدن از راه رسید: روسیه موشک جاولین دارد! + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا که گاف های پی در پی وی به سوژه رسانه ها تبدیل شده است روز گذشته (سه شنبه) بار دیگر در هنگام سخنرانی برای کارکنان شرکت صنایع هوافضایی، - شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، ظاهراً اظهارات او برای کارکنان شرکت لاکهید مارتین که با این تصور که در حال تأمین سلاح برای اوکراین هستند کار می کنند شوکه کننده بود.

گزارش های رسانه ها نشان می دهد که روسیه در تاریخ 24 فوریه (پنجم اسفند ماه) به درخواست کمک جمهوری های دونباس لوهانسک و دونتسک برای دفاع در مقابل حملات اوکراین، عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد.

از آن زمان، ایالات متحده به همراه همپیمانان خود با ارسال تجهیزات به کی یف، به آتش درگیری های اوکراین دامن زدند.

اخیراً بایدن با معرفی دو بسته به کنگره آمریکا گفت، کمک های واشنگتن به کی یف باید تا زمانی که اوکراین درگیر جنگ است ادامه یابد.

طبق این گزارش، او تأکید کرد باید تسلیحات و مهمات و تجهیزات نظامی برای اوکراین فرستاده شود تا آن ها به جنگیدن ادامه دهند و بسیار حیاتی است که کنگره این تأمین بودجه 33 میلیارد دلاری را در اسرع وقت تصویب کند، زیرا آمریکا تا زمانی که جنگ در اوکراین ادامه دارد، به ارسال تسلیحات ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آپدیت جدید گاف های بایدن از راه رسید: روسیه موشک جاولین دارد! + فیلم

آپدیت جدید گاف های بایدن از راه رسید: روسیه موشک جاولین دارد! + فیلم