مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-04سياسي

2 صنعت هرمزگان برای رفع بیکاری کافیست/ از ظرفیت جوانان منطقه استفاده شود


استفاده از توان اشتغال تنها دو صنعت هرمزگان برای رفع بیکاری کافیست و باید در استفاده نیروها ی هرمزگانی در صنایع اقدامات بیشتری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قشم و در حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه مردم شکرگزار زحمات دولت انقلابی هستند، افزود: نرخ بیکاری در هرمزگان با توجه به توان این استان قابل پذیرش نیست و دولت انقلابی باید برای رفع این مشکل در استان پرتوان هرمزگان، تلاش بیشتری کند.

وی اظهار داشت: از مسئولین درخاست داریم به جوانان هرمزگانی بدون نگاه به بومی گرایی که شرک است نگاه ویژه ای کنند  تمام افرادی که این خطه را برای سکونت استفاده کرده اند را برای اشتغل و توسعه در نظر بگیرند.

  امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: هم اکنون شاهد ایجاد شغل هستیم ولی همچنان بیکاری وجود دارد چون تصمیم گیران در آن ساختار، درد بومیان را درک نمی کنند و این مرتبط با اعضای هیات مدیره شرکت های بزرگ است که از بومیان هرمزگان نیستند.

وی با بیان اینکه دولت باید برای پدران و مادران شهید و جانبازان اقدامات ویژه ای انجام دهند و به فرزندان شهید تسهیلات اشتغالزایی و به پدران و مادران ایشان در خصوص تامین مسکن اقداماتی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 صنعت هرمزگان برای رفع بیکاری کافیست/ از ظرفیت جوانان منطقه استفاده شود

2 صنعت هرمزگان برای رفع بیکاری کافیست/ از ظرفیت جوانان منطقه استفاده شود