مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-04سياسي

آزادی 15 زندانی معسر توسط سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان


جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد علیه السلام گفت: 15 زندانی در قالب طرح احرار سازمان بسیج حقوق دانان همزمان با عید سعید فطر آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، طرح احرار و نهضت آزادسازی زندانیان معسر، محکومان مالی، بدهکاران و جرائم غیر خطرناک در سپاه امام سجاد (ع) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار هدایت الله امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های سازمان بسیج حقوق دانان استان، از تلاش های گروه جهادی پزشکان بسیجی تجلیل شد.

به گفته سردار هدایت الله امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، 15 زندانی در قالب طرح احرار آزاد شدند و امیدواریم این زندانیان بعد از آزادی به گونه ای رفتار کنند که دیگر گرفتار زندان نشده و سبب آزار و اذیت خانواده هایشان نشوند.

احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان بندر عباس نیز با بیان اینکه این مرحله از طرح احرار با همکاری دستگاه قضایی، سازمان زندان ها و اقشار بسیج برگزار شده است، از نقش آفرینی بسیج حقوقدانان که به صورت ویژه در این مرحله با کمک های مالی و حضور گروه جهادی پزشکان بسیجی یاری گر این برنامه بوده اند تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 15 زندانی معسر توسط سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان

آزادی 15 زندانی معسر توسط سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان