مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-04اجتماعي

محیط زیست: فرزندان یوز ایرانی با مشارکت مردم نام گذاری می شوند


سامانه ارتباط مردمی سازمان حفاظت محیط زیست نیز به شماره تلفن 1540 در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش ها و شکایت های مردمی در خصوص مشاهده ورود حیات وحش به مناطق مسکونی، - سامانه ارتباط مردمی سازمان حفاظت محیط زیست نیز به شماره تلفن 1540 در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش ها و شکایت های مردمی در خصوص مشاهده ورود حیات وحش به مناطق مسکونی، صید و شکار غیرمجاز، آلودگی، تخریب و .

در حوزه محیط زیست است.

مدیرکل امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری پویش مردمی نام گذاری سه فرزندِ ماده یوزپلنگ ایرانی که 11 اردیبهشت در مرکز تکثیر یوز آسیایی به دنیا آمدند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان حفاظت محیط زیست، محسن نقیلو ضمن تشریح برنامه های مستندسازی و اطلاع رسانی مرتبط با چگونگی فرآیند بارداری و تولد این توله یوزها گفت: در این پویش مردمی که توسط سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری رسانه ملی برگزار خواهد شد، به افرادی که نام های ارسالی آنان توسط هیات داوران مردمی برگزیده شود، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسئول دبیرخانه برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اهمیت جهانی این رویداد بی سابقه اظهار داشت: علاقه مندان می توانند از 20 اردیبهشت تا 20 خرداد 1401 از طریق سامانه پیامکی برنامه طبیعت 360 شبکه دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست: فرزندان یوز ایرانی با مشارکت مردم نام گذاری می شوند

محیط زیست: فرزندان یوز ایرانی با مشارکت مردم نام گذاری می شوند