مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-04اقتصادي

نیازمند تامین اعتبارات اجرای راه آهن سراسری در مازندران هستیم


نیازمند همکاری دولت و تخصیص اعتبارات لازم برای طراحی و اجرای خط آهن سراسری در استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار مازندران پیش ازظهر چهارشنبه در همایش چشم انداز رشد اقتصادی هشت درصدی مازندران با تاکید بر لزوم توسعه بنادر و تکمیل کریدور شمال - جنوب اظهار داشت: مازندران با وسعت 24 هزار کیلومتر مربع منطقه خوش نشین نقشه ایران است و نقش قابل ملاحظه ای در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

وی با اظهار اینکه نیمی از برنج کشور در استان تولید می شود، ادامه داد: رتبه اول تولید مرکبات و محصولات کشاورزی مختص مازندران است و وجود 250 معدن، همجواری با چهار کشور حاشیه خزر بهانه خوبی برای داشتن بازارهای صادراتی و گردش چرخ گردشگری در استان ایجاد کرده است.

وی ایجاد ارتباط و گسترش تجارت خارجی با کشورهای حاشیه خزر و آسیای میانه و مرکزی را از جمله برنامه های مهم بیان کرد و گفت: کاهش هزینه های صادرات از جمله حمل ونقل در بنادر امیرآباد و نوشهر برای توسعه صادرات الزامی است.

استاندار مازندران با بیان اینکه نیازمند همکاری دولت و تخصیص اعتبارات لازم برای طراحی و اجرای خط آهن سراسری مازندران هستیم، گفت: مازندران نیازمند خط ریلی است و امیدواریم با کمک دولت این طرح اجرایی و عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تامین اعتبارات اجرای راه آهن سراسری در مازندران هستیم

نیازمند تامین اعتبارات اجرای راه آهن سراسری در مازندران هستیم