مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-04بين الملل

چرا گزارشگر ویژه حقوق بشر اصرار دارد به ایران سفر کند؟


احتمال می رود در سفری که می خواهد انجام شود، اطلاعاتی در اختیار گزارشگر ویژه سازمان ملل قرار گیرد که در«کالیبره کردن»تحریم ها اثر گذار باشد؛ - احتمال می رود در سفری که می خواهد انجام شود، اطلاعاتی در اختیار گزارشگر ویژه سازمان ملل قرار گیرد که در کالیبره کردن تحریم ها اثر گذار باشد؛ ضروری است دستگاه های نظارتی و امنیتی پیگری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آلنا دوهان ، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور مربوط به تحریم های قهری و یک جانبه، از سفر خود به ایران در ماه آینده، اردیبهشت، خبر داد.

در بیانیه ای که در تارنمای سازمان ملل منتشر شده آمده است که دوهان از 17 تا 28 اردیبهشت ماه برای تحقیق درباره آثار تحریم های یک جانبه بر حقوق انسانی شهروندان در ایران به تهران سفر می کند.

بنا بر بیانیه سازمان ملل، آلنا دوهان در ایران با نمایندگان مختلف دولت ایران دیدار خواهد کرد.

وی همچنین با آژانس های سازمان ملل در ایران و همچنین سازمان های بین المللی، سازمان های منطقه ای، نهادهای مالی بین المللی، نهاد ملی حقوق بشر و نمایندگان جامعه دیپلماتیک حاضر در تهران دیدارهای خصوصی خواهد داشت.

او همچنین با سازمان های غیردولتی، جامعه تجاری و جامعه مدنی، به ویژه سازمان هایی که فعالیت هایشان ممکن است تحت تأثیر اقدامات قهری یک جانبه قرار گیرد، و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گزارشگر ویژه حقوق بشر اصرار دارد به ایران سفر کند؟

چرا گزارشگر ویژه حقوق بشر اصرار دارد به ایران سفر کند؟