مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-04ورزشي

بدنسازی برای بانوان به هیچ عنوان ممنوع نیست


مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در مصاحبه اخیر رییس فدراسیون بدنسازی فقط نصیرزاده به این موضوع اشاره کرده که رشته پرورش اندام برای بانوان در ایران ممنوع است.

- حسین جمشیدی، مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص خبر مربوط به ممنوعیت فعالیت بانوان در رشته پرورش اندام توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جمشیدی در خصوص ممنوعیت فعالیت بانوان بدنساز، اظهار داشت: بر هیچ کس پوشیده نیست که از زمان حضور نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تلاش فدراسیون در راستای گسترش فعالیت بانوان بوده و برگزاری مسابقات کشوری در رشته مچ اندازی برای چهارمین بار و در رشته های فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ برای نخستین بار گواهی محکمی برای صحت این ادعاست.

وی افزود: تربیت داورانی در رشته های مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ بانوان و دو اعزام بین المللی بانوان به رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا نشان می دهد که بخش بانوان برای فدراسیون بدنسازی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: در مصاحبه اخیر رییس فدراسیون بدنسازی نیز دقیقا به تمام این مسائل اشاره شده و فقط نصیرزاده به این موضوع اشاره کرده که رشته پرورش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنسازی برای بانوان به هیچ عنوان ممنوع نیست

بدنسازی برای بانوان به هیچ عنوان ممنوع نیست