مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-05-04سياسي

فرماندار قشم: قشم تشنه خدمت و نگاه ویژه است


شهرستان قشم به رغم تمامی ظرفیت ها و توان، تشنه خدمت و نگاه ویژه است و می طلبد از این ظرفیت در راستای اشتغالزایی و رفع مشکلات مردم و خانواده شهدا بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی تختی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قشم که با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار می شد بیان کرد: حل مشکلات شهرستان قشم کار نیازمند کار جمعی است و همعه باید در راستای حل مشکلات مردم و کارهای برجای مانده تلاش کنند.

وی ایجاد مرکز رفاهی، اختصاص و واگذاری منزل، جذب و بکارگیری در وادهای صنعتی و اداری و تغییر وضعیت نیروهای قراردادی به عنوان نیروهای استخدامی را از نیازهای خانوادههای شهدا و ایثارگر شهرستان قشم برشمرد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: گردش مالی فراوانی در منطقه آزاد قشم وجود دارد و باتوجه به حضو گسترده گردشگران در این منطقه، می طلبد بودجه فرهنگ ایثار و شهادت نیز افزایش یابد تا بتوان فرهنگ ایثار را در جامعه نهادینه کرد.

وی اظهار داشت: مردم قشم جزو صبورترین مردم کشور هستند و می طلبد مسئولین بانگاه ویژه به این خطه از مرز و بوم نگاه کنند تا با استفاده از ظرفیت های موجود، بتوان به غنای فرهنگی و اقتصادی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قشم: قشم تشنه خدمت و نگاه ویژه است

فرماندار قشم: قشم تشنه خدمت و نگاه ویژه است