مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-04پزشكي

تک رقمی شدن فوت ناشی از کرونا/ ماسک بزنید


وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، طی 24 ساعت گذشته 7 هموطن دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته و بدین ترتیب مجموع فوتی های این بیماری به 141 هزار و 138 نفر در کشور رسید.

- معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تک رقمی شدن فوت ناشی از کرونا در کشور، گفت: با توجه به اینکه هنوز کرونا تمام نشده است از مردم درخواست داریم که حتما از ماسک استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه سلامت ایرنا، کمال حیدری روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: خوشحالیم که پس از مدت ها تک رقمی شدن مرگ ناشی از کرونا را دوباره تجربه کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در کمیته علمی مقابله با کرونا مهمترین موضوع را پوشش واکسیناسیون مطرح کرده است، تصریح کرد: پوشش واکسیناسیون به طور یقین تاثیر بسزایی در روند کنترل این ویروس داشت همانگونه که در دو موج شدید (در موج پنجم با دلتا و موج ششم با امیکرون) این تاثیر جدی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: با پوشش واکسیناسیون شرایط خوبی را تجربه کردیم، اما توقع داریم مردم صبر و تحمل پیشه کنند و به پیام ها و درخواست های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند و همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک رقمی شدن فوت ناشی از کرونا/ ماسک بزنید

تک رقمی شدن فوت ناشی از کرونا/ ماسک بزنید