مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-05-04سياسي

سند حدنگار جزایر کیش رونمایی می شود


با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از سند حدنگار جزایر کیش رونمایی می شود.

- ، این مراسم با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد املاک کشور، مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولین محلی منطقه در جزیره کیش برگزار می شود.

یادآور می شود؛ اوایل اردیبهشت ماه جاری تفاهم نامه همکاری بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف فراهم شدن ثبت شعب شرکت ها در مناطق آزاد در جهت بهبود کسب و کار فعالین اقتصادی به امضاء رسید.

این تفاهم نامه همکاری با هدف هماهنگی در جهت جانمایی، ثبت و صدور اسناد مالکیت کاداستری و بروز رسانی اطلاعات مالکیتی و نقشه های مرتبط در محدوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، همکاری در جهت بازبینی، پالایش و تاسیس انواع شرکت ها با شناسه مجزای مناطق آزاد، بین سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند حدنگار جزایر کیش رونمایی می شود

سند حدنگار جزایر کیش رونمایی می شود