مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-05-04سياسي

شهید شیرودی الگو و اسوه است/حماسه سازی مردم فلسطین


وزیر کشور با عنوان اینکه شهدای ما ادامه دهنده جریان کربلا هستند، گفت: شهید شیرودی یک اسوه و الگو به شمار می رود.

- ، احمد وحیدی عصر چهارشنبه در یادواره سرلشگر خلبان شهید شیرودی و 41 شهید والامقام شهر شیرودی با بیان اینکه تاریخ ملت ایران مملو از عقلانیت و فرهنگ است، افزود: امروز با دو غول تاریخی مواجه هستیم و شاهد تقابل جبهه حق و باطل هستیم.

وی با اظهار اینکه شهید شیرودی یک فرد نیست و شهدای ما یک نقطه نیستند، افزود: شهدای ما ادامه دهنده جریان کربلا هستند و خود جریان ساز شدند وی با بیان اینکه شهید شیرودی اسوه و الگو شده است، به مقام والای شهیدان اشاره کرد و گفت: باید به مقام الگو و اسوه بودن رسید و در بین ستارگان آسمان جهاد و شهادت، الگوهای زیادی داریم.

سردار وحیدی اظهار داشت: در کردستان زمانی که دشمنان در تلاش بودند قطعه از سرزمین را جدا کنند، تیزپروازان هوانیروز و شهید شیرودی هوشمندانه ظاهر شدند و دشمن را به عقب راندند.

وزیر کشور یادآور شد: شهید شیرودی در دلدادگی به امام و انقلاب هم در صف اول قرار داشت و شهیدان سبب ایجاد و ساخت جریانی شدند تا به جامعه الگو دست یابیم.

وی با اظهار اینکه جامعه ما بین همه ملت ها و جوامع الگو شده است، گفت: این جامعه الگو بسترساز حکومت الگو است و نظام مقدس اسلامی بر بستر این الگو پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شیرودی الگو و اسوه است/حماسه سازی مردم فلسطین

شهید شیرودی الگو و اسوه است/حماسه سازی مردم فلسطین