مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-05-04بين الملل

هشدار انصارالله درباره احتمال شکسته شدن آتش بس سازمان ملل


پس از آنکه ارتش یمن از ورود یک فرود پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی به حریم یمن و نقض آتش بس سازمان ملل خبر داد، سخنگوی انصارالله درباره احتمال شکسته شدن این آتش بس هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رییس هیأت مذاکره کننده دولت صنعاء، عصر امروز (چهارشنبه)، درباره احتمال شکسته شدن آتش بس سازمان ملل در پی اقدامات ائتلاف سعودی هشدار داد.

سخنگوی انصارالله در حساب رسمی خود در شبکه توییتر نوشت: پس از نقض آتش بس توسط یک پهپاد جاسوسی، نیروی هوایی متجاوزان حمله ای هوایی در منطقه حرض از توابع استان حجه انجام داد.

این پافشاری بر انجام اقدامات متجاوزانه، آتش بس انسانی و نظامی را تضعیف می کند؛ آتش بسی که اساسا با عدم تعهد به اجرای بندهای آن در خصوص بازگشایی فرودگاه بین المللی صنعاء و تسهیل روند ورود کشتی ها به بندر الحدیده در معرض تهدید قرار گرفته است.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، صبح امروز، اعلام کرد که یگان هوایی این کشور یک فروند پهپاد تجسسی ائتلاف سعودی را حین انجام اقدامی خصمانه سرنگون کرده است.

ارتش یمن در این بیانیه همچنین اشاره کرد که این پهپاد با ورود به حریم یمن، آتش بس انسانی و نظامی اعلام شده از سوی سازمان ملل متحد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار انصارالله درباره احتمال شکسته شدن آتش بس سازمان ملل

هشدار انصارالله درباره احتمال شکسته شدن آتش بس سازمان ملل