مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-04اقتصادي

مشارکت برزیلی ها در اجرای طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی کشور


مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در اولین رویداد خارجی این گروه گفت: شرکت های برزیلی در اجرای طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، اولین رویداد خارجی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حالی با هدف دعوت سرمایه گذاران به مشارکت در طرح های توسعه ای پتروشیمی ایران و با حضور عبدالعلی علی عسکری برگزار شد که استقبال بیش از 130 شرکت برزیلی نشان از گام محکم بزرگترین شرکت بازار سرمایه ایران در دوره جدید مدیریتی برای توسعه دیپلماسی اقتصادی، همزمان با سالروز تصویب تاسیس این شرکت دارد.

برگزاری این رویداد که گامی مهم در راستای دیپلماسی اقتصادی ضدتحریم و گسترش روابط اقتصادی دو کشور ایران و برزیل به ویژه در حوزه پتروشیمی بود، بار دیگر نشان داد که صنعت پتروشیمی ایران نه تنها قصد توقف با تحریم ها را ندارد، بلکه در آستانه گسترش بازارهای جهانی هدف خود قرار دارد.

در ابتدای این مراسم حسین قریبی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل، با بیان اینکه همواره و از ابتدای خدمت در این کشور، بر حفظ و گسترش روابط تجاری دو کشور و همچنین متنوع سازی مناسبات تجاری تاکید داشته، این رویداد را مصداق این موضوع دانست و با دعوت از شرکت های برزیلی جهت استفاده از فرصت این همایش، آن ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت برزیلی ها در اجرای طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی کشور

مشارکت برزیلی ها در اجرای طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی کشور