مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-04اجتماعي

برگزاری 24 هزار کلاس درس در مدرسه تلویزیونی در دوران کرونا


مدرسه تلویزیونی ایران از دهم اسفند 1398 با شروع ویروس منحوس کرونا راه اندازی شد و 24 هزار کلاس درس در طول این مدت بدون تجربه قبلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در ویژه برنامه مدرسه تلویزیونی ایران که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید مطهری و بیش از 4 هزار شهید معلم، اظهار کرد: معلمان در دوران دفاع مقدس بیشترین سهم را در اعزام دانش آموزان به جبهه های مقدس داشتند و نقش دانش آموزان در جبهه برجسته بود و 36 هزار نفر از نوگلان نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

  وی افزود: مدرسه تلویزیونی ایران از دهم اسفند 1398 با شروع ویروس منحوس کرونا راه اندازی شد و 24 هزار کلاس درس در طول این مدت بدون تجربه قبلی برگزار شد که می توان گفت معدل بسیار عالی است.

نوری با بیان اینکه باید در دوران آموزش حضوری هم از ظرفیت مدرسه تلویزیونی استفاده کنیم و بخشی از برنامه درسی را در این شبکه قرار دهیم، ادامه داد: در ارکان فرایند تربیت، چهار رکن داریم که رکن اول، خانواده؛ رکن دوم، حکومت؛ رکن سوم، رسانه و رکن چهارم، نهادهای غیردولتی اعم از خیرین، گروه های جهادی و سازمان های مردم نهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 24 هزار کلاس درس در مدرسه تلویزیونی در دوران کرونا

برگزاری 24 هزار کلاس درس در مدرسه تلویزیونی در دوران کرونا