مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 20:122022-05-04ورزشي

روزی که رسانه ای ها نام شموشک را زنده کردند + عکس


در دیداری دوستانه منتخب ستاره های شموشک نوشهر در ورزشگاه شهدای این شهر از تیم رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند که این دیدار جذاب و پرحاشیه در نهایت در حالی که رسانه های تا دقایق پایانی پیروز میدان بودند با تساوی به پایان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، در دیداری دوستانه منتخب ستاره های شموشک نوشهر در ورزشگاه شهدای این شهر از تیم رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند که این دیدار جذاب و پرحاشیه در نهایت در حالی که رسانه ها تا دقایق پایانی پیروز میدان بودند با تساوی به پایان برسد.

همرمان با عید سعید فطر، ستاره های سال های نچندان دور شموشک نوشهر در ورزشگاه شهدای نوشهر از تیم رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند.

این دیدار جذاب و مهیج که با حضور همه ستاره های نامی شموشک برگزار شد در نهایت با کش و قوس های فراوان با تساوی پرگل چهار چهار به پایان رسید.

داریوش شمش، مهران قاسمپور، علی شریفی، رضا مسلم زاده، شاهین میری، محسن بنگر، محسن یوسفی، مجید نورمحمدی، اکبر شوکتی، مهدی عینی، محمد غریب، حسین خسروی، سیدداود حسینی، حسین درویش و جعفر فلاح ستاره های شموشک را در این دیدار تشکیل داده بودند و رسانه ای ها هم که حدود 10 سالی است با هدف فرهنگ سازی پا به میدان می گذارند، در این دیدار از شرق تا غرب تیم رسانه را برای این بازی آماده کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی که رسانه ای ها نام شموشک را زنده کردند + عکس

روزی که رسانه ای ها نام شموشک را زنده کردند + عکس