مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 20:372022-05-04حوادث

توقیف محموله 70میلیاردی گوشی موبایل قاچاق در محور زاهدان – خاش


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک هزار و 233 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در محور زاهدان – خاش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار کرد: روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح برخورد با  قاچاق کالا هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور زاهدان – خاش به یک دستگاه اتوبوس مسافر بری که از چابهار به مقصد پایتخت در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران در بازرسی از این اتوبوس تعداد یک هزار و 233 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه هوشمند قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.

وی با اشاره به شناسایی یک فرد متخلف و معرفی او به مراجع قضایی تصریح کرد: بنابر اعلام نظر کارشناسان اداره گمرک استان، ارزش گوشی های قاچاق کشف شده 70 میلیارد ریال برآورد شده است.

طاهری با اشاره به تأثیر مخرب پدیده قاچاق کالا بر اقتصاد کشور بر عزم جدی پلیس استان در مقابله با قاچاقچیان کالا، سوخت و سرمایه های ملی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 70میلیاردی گوشی موبایل قاچاق در محور زاهدان – خاش

توقیف محموله 70میلیاردی گوشی موبایل قاچاق در محور زاهدان – خاش