مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-05-04ورزشي

قانون گریزی ورزش و جوانان در انتخاب رییس یک هیأت ورزشی در قوچان


رییس اداره ورزش و جوانان قوچان به بهانه تبریک روز شوراها جمعی از فعالان و ورزشکاران هیأت کاراته این شهرستان را در محل شورای اسلامی شهر قوچان جمع کرده و بدون انجام تشریفات قانونی اقدام به معرفی فردی غیربومی به عنوان رییس هیأت کاراته این شهرستان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، بر اساس قانون انتخاب رؤسای هیأت های ورزشی در شهرستان ها، فردی با پیشنهاد رییس اداره ورزش و جوانان باید به عنوان گزینه هیأت ورزشی به استان معرفی شده و پس از به تصویب رسیدن در هیأت استان، با حکم رییس آن هیأت ورزشی در سطح استان، به عنوان رییس یا سرپرست شهرستان مشغول به فعالیت شود.

اما رییس اداره ورزش و جوانان قوچان روز گذشته در اقدامی غیرمتعارف، جمعی از ورزشکاران هیأت کاراته این شهرستان را به بهانه تبریک روز شوراها در سالن شورای شهر قوچان دورهم جمع می کند و بدون انجام تشریفات قانونی و حتی حضور سرپرست هیأت کاراته خراسان رضوی، یک فرد غیربومی مقیم مشهد را به عنوان رییس هیأت کاراته این شهرستان معرفی می کند.

این اقدام رییس اداره ورزش و جوانان قوچان سبب موضع گیری سرپرست هیأت کاراته خراسان رضوی شد.

هادی امیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به حاشیه های به وجود آمده در انتخاب رییس هیأت کاراته این شهرستان اظهار کرد: قوچان به عنوان یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون گریزی ورزش و جوانان در انتخاب رییس یک هیأت ورزشی در قوچان

قانون گریزی ورزش و جوانان در انتخاب رییس یک هیأت ورزشی در قوچان