مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-04بين الملل

برگزاری جشن تاسیس رژیم اشغالگر در ابوظبی بیانگر انحطاط حکام امارات است


جبهه خلق برای آزادی فلسطین برگزاری جشن سالروز تاسیس رژیم اشغالگر در سفارت این رژیم در ابوظبی را بیانگر انحطاط و به پستی گراییدن حکام امارات توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، جبهه خلق برای آزادی فلسطین امروز چهارشنبه تاکید کرد، برگزاری مراسم بزرگداشت به اصطلاح سالروز استقلال رژیم اشغالگر استعمارگر و نژادپرست اسراییل در سفارت این رژیم در ابوظبی بیان روشنی از انحطاطی است که رژیم امارات در عادی سازی روابط با تل آویو و انتقال به مرحله شراکت با رژیم نژاد پرست رسیده است.

سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی  امروز مراسمی را برای یادبود کشته شدگان ارتش این رژیم برگزار کرد که رویدادی بی سابقه در کشورهای عربی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفلسطین الیوم ،  جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد: این مناسبت سالروز فاجعه یوم النکبه است که بر سر ملت فلسطین آمد، روزی که آنها به دست افراط گراهایی از باندهای هاگانا، اشترن و ایرگون کشته، شکنجه و در شرق و غرب زمین آواره شدند.

امروز مایه شرمساری است که شاهد این جشن در کنار فرزندان این افراط گرایان به قیمت خون و رنج مردم ما باشیم.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین با درود به فرزندان امت عربی و به ویژه آنهایی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس همچنان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و توافقات مشکوک با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن تاسیس رژیم اشغالگر در ابوظبی بیانگر انحطاط حکام امارات است

برگزاری جشن تاسیس رژیم اشغالگر در ابوظبی بیانگر انحطاط حکام امارات است