مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-05-04سياسي

افتتاح مجموعه سفره خانه سلامت تبریز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از افتتاح مجموعه سفره خانه سلامت تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرکزاری فارس از تبریز، امروز چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه 1401، مجموعه سفره خانه سلامت تبریز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و مدیرکل میراث فرهنگی استان افتتاح شد.

احمد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، گفت: مجموعه سفره خانه سلامت تبریز به ارائه خدمات ویژه غذایی با محوریت گیاهان دارویی می پردازد که با افتتاح آن فرصتی مناسب برای شهروندان و گردشگران این منطقه فراهم شد تا بصورت مستقیم تحت نظر مشاوران متخصص محصولات بومی، غذایی و دارویی تهیه کنند.

او ادامه داد: این مجموعه در مساحتی بالغ بر 750 مترمربع احداث شده است که شامل 6 بخش از جمله، فروشگاه محصولات دارویی و غذایی سالم، دمنوش خانه و شربت سرا، اتاق کودک، نان خانه محلی، کتابخانه و اتاق مطالعه و همچنین بخش مشاوره غذایی است.

حمزه زاده اظهار داشت: مجموعه خانه سلامت با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 3 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته است، شهروندان و گردشگران استان می توانند با مراجعه به آدرس، چهارراه حافظ به سمت کمربندی میانی، بالاتر از دبیرستان فاطمیه، از خدمات مجموعه سفره خانه سلامت بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مجموعه سفره خانه سلامت تبریز

افتتاح مجموعه سفره خانه سلامت تبریز