مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-05-04سياسي

70 تُن روغن خوراکی قاچاق در نیشابور کشف شد


سرهنگ علی نیک یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در راستای پایش وضعیت کالاهای اساسی و گزارشاتی مبنی بر کمبود روغن در فروشگاه های سطح شهر، با هوشیاری و رصد و اشراف معاونت اطلاعات ناحیه، یک دستگاه تریلی حامل 24 تن روغن خوراکی قاچاق و بدون مجوز از یکی از واحدهای تولیدی روغن در نیشابور کشف شد.

فرمانده بسیج سپاه نیشابور خاطرنشان کرد: این تریلی حامل روغن بارگیری و قصد خروج از استان را داشت که با هماهنگی دستگاه قضایی و حضور بازرسین صمت و جهاد کشاورزی توسط تعزیرات شهرستان توقیف شد.

وی بابیان اینکه اقدامات بعدی برای شناسایی عوامل اصلی در دستور کار قرار گرفته است  افزود: ارزش ریالی این بار تقریبا 7 میلیارد ریال است.

فرمانده بسیج سپاه نیشابور تاکید کرد: مقدار 46 تن روغن دیگر در کارخانه فوق بدون اخذ مجوزهای لازم تولید شده و در حال بارگیری و انتقال به خارج از استان بود که با  هماهنگی تعزیرات شهرستان و با حضور بازرسین صمت و جهاد شهرستان در محل کارخانه توقیف شد.

سرهنگ نیک یاد گفت: این بار روغن طی روز های آینده با تدبیر مسئولین شهرستان به منظور جبران کمبود روغن در داخل شهرستان توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 تُن روغن خوراکی قاچاق در نیشابور کشف شد

70 تُن روغن خوراکی قاچاق در نیشابور کشف شد