مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 07:272022-05-05پزشكي

احتمال بروز موج جدید جهانی کرونا در تابستان


معاون وزیر بهداشت با اشاره به روند مدیریت کرونا در کشور، گفت: اثر واکسن ها بعد از چند ماه کاهش می یابد و با توجه به بروز زیرگونه هایی از کرونا و همچنین پیش بینی سازمان جهانی بهداشت که ممکن است جهان موج جدیدی از ویروس را در تابستان تجربه کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر کمال حیدری با اشاره به تک رقمی شدن آمار مرگ و میر کرونا در ایران، گفت: خوشحالیم که پس از مدت ها تک رقمی شدن مرگ ناشی از کرونا را دوباره تجربه کردیم.

یکی از اعتقادات ما تاثیر پوشش واکسیناسیون بود.

وی ادامه داد: پوشش واکسیناسیون به طور حتم تاثیر بسزایی در روند کنترل این ویروس داشت؛ همانگونه که در دو موج شدید پنجم با دلتا و ششم با امیکرون این تاثیر جدی را شاهد بودیم.

با پوشش واکسیناسیون شرایط خوبی را تجربه کردیم اما این پیام به معنی عادی انگاری شرایط نیست و توقع داریم مردم صبر و تحمل پیشه کنند و به پیام ها و درخواست های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه همچنان درخواست وزارت بهداشت از مردم رعایت پروتکل های بهداشتی است ، اظهار کرد: اکنون از مردم درخواست داریم برای پوشش واکسیناسیون اقدام کنند و کسانی که هنوز واکسن نزده اند یا تکمیل واکسیناسیون آنها انجام نشده است، خود را واکسینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بروز موج جدید جهانی کرونا در تابستان

احتمال بروز موج جدید جهانی کرونا در تابستان