مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-05-05اجتماعي

گرد و خاک پای ثابت هوای کرمانشاه/ کارمندانی که بیماری زمینه ای دارند سر کار نروند


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: کارمندان و کارکنان شهرستان هایی مرزی و اورامانات که سابقه بیماری زمینه ای دارند امروز، پنجشنبه به علت پدیده گردو غبار تعطیل هستند و می توانند در محل کار حاضر نشوند.

- غلامرضا شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت گرد و غبار در استان، اظهار کرد: براساس گزارش های هواشناسی، متأسفانه سامانه ای که اخیرا جو استان را تحت تأثیر قرار داده سبب غبارآلود شدن، کاهش دید افقی و  همچنین کاهش کیفیت هوای شهرستان های مرزی غرب استان و اورامانات شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این وضعیت امروز، 15 اردیبهشت ماه تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزشی در شهرستان های قصرشیرین، دالاهو، گیلانغرب، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و شهرستان های اورامانات (پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر، جوانرود) تعطیل رسمی اعلام می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اضافه کرد: کارمندان و کارکنانی در شهرستان های اعلام شده که سابقه بیماری زمینه ای دارند امروز، پنجشنبه تعطیل هستند و می توانند در محل کار حاضر نشوند.

وی در پایان به مبتلایان به بیماری های قلبی، ریوی و سالمندان و کودکان توصیه کرد، تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت های خود را در فضای باز به حداقل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک پای ثابت هوای کرمانشاه/ کارمندانی که بیماری زمینه ای دارند سر کار نروند

گرد و خاک پای ثابت هوای کرمانشاه/ کارمندانی که بیماری زمینه ای دارند سر کار نروند