مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-05اجتماعي

بیماران زمینه ای شاغل در ادارات اورامانات کرمانشاه سرکار نروند


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به آلودگی هوای شهرستان های مرزی کرمانشاه، گفت: بیماران زمینه ای شاغل در ادارات اورامانات کرمانشاه امروز سرکار نروند.

- اظهار کرد: به دلیل نفوذ گرد و غبار در جو و غلظت بالای آلاینده ها هوای استان کرمانشاه و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا کارکنان دولت دارای در شهرستان های غربی و منطقه اورامانات استان کرمانشاه که بیماری زمینه ای دارند می توانند امروز پنجشنبه 15 اردیبهشت سر کار نروند.

وی افزود: هم اکنون اکثر شهرستان های استان کرمانشاه در وضعیت بحران و اضطرار قرار دارد و در شرایط اضطراری آلودگی هوا و گرد و غبار غلیظ تمامی مراکز آموزشی در پنج شهرستان غربی استان کرمانشاه تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: توصیه می شود مبتلایان بیماری های قلبی و ریوی و سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت ها در فضای باز را به حداقل برسانند.

شهبازی بیان کرد: شهروندان در زمان آلودگی هوا اگر از خودرو شخصی استفاده می کنند شیشه اتومبیل خود را بالا نگه دارند و در صورت الزام به حضور در فضای باز از ماسک مناسب استفاده کنند.

وی ادامه داد: در شهرستان های غربی شامل قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، دالاهو و اسلام آباد غرب و همچنین شهرستان های منطقه اورامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران زمینه ای شاغل در ادارات اورامانات کرمانشاه سرکار نروند

بیماران زمینه ای شاغل در ادارات اورامانات کرمانشاه سرکار نروند