مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-05ورزشي

همایش ملی پیاده روی ایرانیان در محمدشهر برگزار می شود


رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز گفت: همایش ملی پیاده روی ایرانیان روز جمعه 16 اردیبهشت در غرب شهرستان کرج به میزبانی محمد شهر برگزار می شود.

- اظهار کرد: طرح ملی همایش ملی پیاده روی ایرانیان یادواره غدیر از 16 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز و اختتامیه آن در 18 آذر ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش ملی در جمعه پیش رو به صورت همزمان در 6 استان البرز، گیلان، فارس، مرکزی، زنجان، ایلام برگزار می شود.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز بیان کرد: بر این اساس افتتاحیه این رویداد روز جمعه 16 اردیبهشت در غرب شهرستان کرج به میزبانی محمد شهر کرج در بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (آزادگان) از ساعت 8 صبح برگزار می شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده هر ماه همایش ملی پیاده روی در شهرستان های استان به صورت متمرکز به ترتیب در نظرآباد، طالقان، متمرکز استانی، چهارباغ، ساوجبلاغ، اشتهارد و اختتامیه آن در شرق شهرستان استان البرز برگزار می شود.

رحمتی تصریح کرد: تفاوت این رویداد این است که این طرح به صورت خطی مسافت 3 تا 5 کیلومتر را طی می کنند تا به جایگاه برسند در محل جایگاه نرمش صبحگاهی برگزار می شود و به برگزیدگان جوایزی ارزنده ای اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی پیاده روی ایرانیان در محمدشهر برگزار می شود

همایش ملی پیاده روی ایرانیان در محمدشهر برگزار می شود