مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-05پزشكي

الزام وزارت بهداشت به یکسان سازی دستمزد پزشکان بخش دولتی و خصوصی (+فیلم)


تفاوت تعرفه ها باید بر اساس جزء فنی باشد مثل تجهیزات یا هتلینگ؛ اما تفاوت جزء حرفه ای معنایی ندارد، زیرا پزشکی که جراحی می کند و خدمتی ارایه می کند در بخش دولتی همانقدر مسؤولیت دارد و کار می کند که در بخش خصوصی زحمت می کشد.

- الزام وزارت بهداشت به یکسان سازی دستمزد پزشکان بخش دولتی و خصوصی (+فیلم) تفاوت تعرفه ها باید بر اساس جزء فنی باشد مثل تجهیزات یا هتلینگ؛ اما تفاوت جزء حرفه ای معنایی ندارد، زیرا پزشکی که جراحی می کند و خدمتی ارایه می کند در بخش دولتی همانقدر مسؤولیت دارد و کار می کند که در بخش خصوصی زحمت می کشد.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یکسان سازی دستمزد پزشکان در بخش دولتی و خصوصی جزو الزامات قانونی است ، زیرا پزشکی که در بخش خصوصی؛ عمل جراحی یا هر خدمتی ارائه می کند همانقدر کار می کند که در بخش دولتی متحمل زحمت می شود.

سعید کریمی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: در سال های گذشته به این دلیل که خدمت در بخش دولتی باید ارزان تر باشد، جزو حرفه ای یا دستمزد پزشکان را در این بخش کم دیده بودند، اما امسال با رویکرد خوبی که در شورای عالی بیمه وجود داشت و کمکی که بیمه ها داشتند؛ فاصله جزء حرفه ای یا دستمزد پزشکان در اعمال جراحی و دیگر خدمات در دو بخش دولتی و خصوصی به کمترین حد خود رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام وزارت بهداشت به یکسان سازی دستمزد پزشکان بخش دولتی و خصوصی (+فیلم)

الزام وزارت بهداشت به یکسان سازی دستمزد پزشکان بخش دولتی و خصوصی (+فیلم)