مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-05سياسي

آبرسانی به 750 روستای گیلان در 3 سال آینده توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس با اشاره به نقش ارائه خدمات رفاهی مناسب بین مردم مناطق روستایی و کم برخودار گفت: سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تاکنون 25 کیلومتر آب رسانی به مناطق روستایی انجام داده و در طی سه سال آینده به 750 روستا گیلان نیز آبرسانی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری بسیج با اشاره به سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج سازندگی یکی از سازمان های مهم در کشور است که در حوزه محرومیت زدایی در طی 21 سال گذشته فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است.

  وی با اشاره به آغاز رزمایش سراسری بسیج سازندگی در سرتاسر کشور گفت: این رزمایش از روز 17 اردیبهشت ماه و با رمز یا فاطمه الزهرا (س) در سرتاسر نقاط کشور توسط گروه های جهادگر در عرصه های مختلف برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نقش سپاه در حوزه محرومیت زدایی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و تصریح کرد: در استان گیلان هشت هزار و 960 جهادگر در قالب 18 گروه جهادی فعالیت دارند در که طی سالیان گذشته و با حضور در نقاط روستایی و کم برخودار و در حوزه های بهداشتی، کشاورزی، اقتصاد مقاومتی، برپایی ایستگاه سلامت و محرمیت زدایی فعالیت می کنند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 750 روستای گیلان در 3 سال آینده توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان

آبرسانی به 750 روستای گیلان در 3 سال آینده توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان