مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-05سياسي

200 هزار ساعت تدریس توسط معلمان جهادی در 6 استان


دبیر مجمع فرهنگیان جوان کشور از 200 هزار ساعت تدریس توسط معلمان جهادی در مناطق محروم 6 استان کشور در راستای جهاد آموزشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد علی فلاحتکار صبح امروز در آیین تجلیل از 116 معلم جهادی چهارمحال و بختیاری در طرح جهاد آموزشی گفت: مجمع فرهنگیان جوان موفق شدند با ایجاد قرارگاه عدالت آموزشی و همکاری بنیاد احسان  در 6 استان کشور بیش از 200 هزار ساعت تدریس جهادی داشته باشند.

دبیر مجمع فرهنگیان جوان کشور ادامه داد: از مهم ترین اهداف این مجمع در کنار تحقق عدالت آموزشی و تدریس در مناطق کم برخوردار، کیفیت بخشی معلمان، تربیت مدیران آموزشی در سطوح عالی و میانی و ایجاد ساز و کاری برای برون رفت از مشکلات موجود است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرو نقش معلمان در تحقق ایجاد تمدن نوین اسلامی، خاطر نشان کرد: معلمان با توجه به اثرگذاری بالا در جامعه می توانند زمینه ساز ایجاد تمدن اسلامی باشند که لازمه آن ارتقاء سطح علمی و گفتمان سازی آن ها و همچنین ایجاد ساز و کاری جدید برای تحقق این موضوع و داشتن مدیرانی برای اجرای آن است که این مجمع همه تلاش خود در این راستا به کار می گیرد.

انتهای پیام/68033  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار ساعت تدریس توسط معلمان جهادی در 6 استان

200 هزار ساعت تدریس توسط معلمان جهادی در 6 استان