مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-05سياسي

روایت جالب هدیه پادشاه سعودی به قاری خردسال ایرانی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، کاظم مقدس ، از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای عملیات والفجر 3 به شهید کریم حیدریان ، از شهدای مظلوم در مزار شریف افغانستان اشاره و اظهار کرد: این شهید در 17 مردادماه سال 1377 به دست طالبان در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید حیدریان پاسدار بود و از سال 1362 تا 1365 در سپاه ارومیه حضور داشت، افزود: شهید در این سه سال زندگی، شرایط سختی را تجربه کرد و با وجود گروه های محارب نظام، همیشه در تعقیب و گریز بود.

مقدس با اشاره به خاطرات همسر این شهید از تشرف به مکه مکرمه در تیرماه سال 1377 اظهار کرد: این شهید با کاروانی که اکثر در افغانستان شهید شدند، حضور داشت؛ اما دولت سعودی اجازه پرواز به آنها نمی دهد و در اقدامی غیرمنتظره، فردای آن روز اجازه پرواز داده می شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: علت این امر هم این بود که محمدحسین طباطبایی ، حافظ قرآن خردسال کشورمان به عربستان می رود و با قرائت خود، پادشاه عربستان برای او اسباب بازی تهیه و اهدا می کند.

وی تصریح کرد: این قاری خردسال میلی به اسباب بازی نشان نمی دهد و پادشاه عربستان به او می گوید اگر خواسته ای دارید، بیان کنید که درخواست می کند یک کاروان جامانده ایران را اجازه دهند به سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جالب هدیه پادشاه سعودی به قاری خردسال ایرانی!

روایت جالب هدیه پادشاه سعودی به قاری خردسال ایرانی!