مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-05سياسي

سند حدنگار جزیره های سازمان منطقه آزاد کیش رونمایی شد


سند حدنگار جزیره های سازمان منطقه آزاد کیش به منظور ثبت اسناد کاداستری شامگاه چهارشنبه رونمایی شد.

- ، سند حدنگار جزیره های کیش با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جمعی از مسوولان کیش رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین رونمایی از این سند اظهار داشت: سال 1398 برای اجرای حدنگاری جزایر این سازمان تفاهم نامه ای بین سازمان های ثبت اسناد و املاک و منطقه آزاد کیش به امضا رسیده است.

مهدی کشاورز افزود: اجرای 13 بند این تفاهمنامه برعهده سازمان منطقه آزاد کیش است که تاکنون هفت مورد آن به اجرا رسیده و از 10 بند شرح وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک نیز پنج مورد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در اردیبهشت امسال نیز تفاهم نامه ای بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و سازمان ثبت اسناد و املاک برای اجرای حدنگاری تمام مناطق آزاد به امضا رسیده که امروز سند حدنگار جزیره کیش در راستای تحقق این 2 تفاهم نامه رونمایی شد.

کشاورز با بیان اینکه اجرای کامل تفاهم نامه های منعقد شده نیازمند انجام تعهدات توسط طرفین است یادآور شد: سازمان منطقه آزاد کیش در نظر دارد در یک ماه آینده تمام اقدامات مربوط به راه اندازی سامانه های لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند حدنگار جزیره های سازمان منطقه آزاد کیش رونمایی شد

سند حدنگار جزیره های سازمان منطقه آزاد کیش رونمایی شد