مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-05سياسي

تذکر به رییس جمهور درباره زباله های دپو شده گیلان


عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: به دستور رییس مجلس گروهی برای پیگیری موضوع پسماند به سراوان آمدند تا از سایت سراوان بازدید و با مسئولان مربوطه صحبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: محمدرضا احمدی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید تیم مستندساز مجلس شورای اسلامی از سایت دپوی زباله سراوان اظهار داشت: برای موضوع ساماندهی پسماند سراوان رشت تذکرات و طرح سوال بسیاری به وزرا و رییس جمهور داده شد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر کشور و مسئولان زیادی برای پیگیری موضوع به سراوان آمدند گفت: به دستور قالیباف اکنون گروهی برای پیگیری موضوع به سراوان آمدند تا از سایت سراوان بازدید و با مسئولان مربوطه صحبت کنند.

وی افزود: یکی از اولویت های حل معضل پسماند سراوان نخست، بهسازی سایت و گام بعدی انتقال آن به مکان دیگری است و تکمیل نیروگاه زباله سوز و کمپوست نیز در دستور کار است همچنین وزیر کشور دستور اختصاص 100 میلیارد تومان برای بهسازی سایت سراوان را صادر کرد.

عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شیرآبه یا زهرآبه ای که هر ثانیه 10 لیتر از پسماند سراوان استخراج می شود و در روزهای بارانی به بیش از 20 لیتر می رسد وارد سفره های زیرزمینی شده و بیماری های پوستی، گوارشی، تنفسی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به رییس جمهور درباره زباله های دپو شده گیلان

تذکر به رییس جمهور درباره زباله های دپو شده گیلان