مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-05سياسي

بزرگترین کانون توسعه فرهنگی هر شهر باید گلزار شهدای آن باشد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برنامه ریزی برای ساماندهی گلزارهای شهدا در سطح کشور، گفت: بزرگترین کانون توسعه فرهنگ دینی هر شهری باید گلزار شهدای آن شهر باشد.

- ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هرمزگان که با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد، اظهار داشت: برای تبدیل گلزارهای شهدا به عنوان مراکز و کانون های توسعه فرهنگ دینی، در تلاش هستیم که افرادی را تحت عنوان خادم الشهدا به صورت داوطلبانه و مردمی جذب کنیم.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران ردیف اعتباری عمرانی ندارد، افزود: اعتبارانی عمرانی بنیاد در اعتبارات استانی دیده می شود که این مساله یکی از مشکلات ما در ساماندهی گلزارهای شهدا است که البته رایزنی هایی صورت گرفته و امیدوار به حصول نتیجه در این زمینه هستیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه امنیت و عزت روز افزون ملت ایران مرهون خون مطهر شهدا است، گفت: باید با بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی توطئه های شوم دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای شخصیت برجسته ایثار و شهادت هر استانی یک فیلم در سطح الف خواهیم ساخت که 30 درصد بودجه ساخت آن را بنیاد تقبل خواهد کرد که امسال یک مصوبه ای در بودجه کشور داشتیم که اعتباری که طبق قانون 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کانون توسعه فرهنگی هر شهر باید گلزار شهدای آن باشد

بزرگترین کانون توسعه فرهنگی هر شهر باید گلزار شهدای آن باشد