مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-05ورزشي

دیدار رییس اداره ورزش نیروهای مسلح با رییس شورای بین المللی ورزش های نظامی


رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه هفتاد و هفتمین اجلاس عمومی سیزم در کشور پرو با رییس شورای بین المللی ورزش های نظامی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه هفتاد و هفتمین اجلاس عمومی سیزم در کشور پرو با  ژنرال پیکیریلو رییس شورای بین المللی ورزش های نظامی (سیزم) دیدار و گفت وگو کرد.

  امیر فولادی در این دیدار ضمن گزارش مختصری از فعالیت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه مسابقات نظامیان جهان، پیشنهاداتی در خصوص برنامه های غیر رقابتی در سیزم مانند کوهنوردی و همچنین برگزاری همایش های علمی - پژوهشی و دوره های مختلف آموزشی و تبادل مربی در بین کشورهای عضو شورای بین المللی ورزش های نظامی ارائه کرد که مورد استقبال رییس سیزم قرار گرفت.

در ادامه ژنرال پیکیریلو؛ ایران را به عنوان یکی از کشورهای فعال در حوزه ورزش های نظامی دانست و ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده و برنامه پیش بینی شده برای صعود مشترک به قله دماوند، اظهار داشت: برای رقابت های تکواندو نظامیان به ایران خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس اداره ورزش نیروهای مسلح با رییس شورای بین المللی ورزش های نظامی

دیدار رییس اداره ورزش نیروهای مسلح با رییس شورای بین المللی ورزش های نظامی