مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-05سياسي

70 واحد تولیدی دانش بنیان در استان سمنان فعال است


رییس اداره پژوهش اداره کل صمت استان سمنان بابیان اینکه برای ارتقا تخصص و افزایش کیفیت آماده صدور پروانه تحقیق و توسعه هستیم، گفت: 70 واحد تولیدی دانش بنیان در استان فعال هستند.

- ، مهدی میرکو ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل صمت سمنان ضمن بیان اینکه 70 واحد تولیدی دانش بنیان در استان فعال هستند، ابراز داشت: برای حمایت از بخش تولید در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب این واحدها حمایت می شوند.

وی ضمن بیان اینکه آماده صدور پروانه تحقیق و توسعه در اسرع وقت هستیم، افزود: این اقدام برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، صنایع معدنی و تجاری استان سمنان به منظور ارتقا تخصص و افزایش کیفیت محصولات شرکتهای تولیدی صورت می گیرد.

رییس اداره پژوهش اداره کل صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه سال گذشه تعداد 29 فقره پروانه تحقیق و توسعه برای واحدهای صنعتی در استان صادرشده است، ابراز داشت: این میزان در مقایسه بامدت مشابه در سال 99 از رشد 27 درصدی برخوردار است.

میرکو ضمن بیان اینکه تاکنون 90 فقره جواز و پروانه فنی و مهندسی در استان سمنان صادرشده است، تصریح کرد: دارندگان جواز فنی و مهندسی می توانند پس از گذشت یک سال برای تبدیل جواز خود به پروانه فنی و مهندسی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 واحد تولیدی دانش بنیان در استان سمنان فعال است

70 واحد تولیدی دانش بنیان در استان سمنان فعال است