مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-05سياسي

وزارت آموزش و پژوهش از نیروهای کردستان در سطح ملی استفاده کند


نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: جای نیروهای کردستان در پست های مدیریتی در سطح ملی خالی است که وزارت آموزش و پرورش می تواند از نیروهای نخبه این استان در سطح ملی استفاده کند.

- محسن فتحی نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با جمعی از فرهنگیان در سنندج، اظهار کرد: مسائل و مشکلات فرهنگیان زیاد است و رفع این مشکلات به صورت ویژه در دستور کار مجلس قرار دارد.

وی تصریح کرد: با آیین نامه ای که تدوین شده برنامه ریزی هایی در راستای رتبه بندی و رساندن معلمین به جایگاه واقعی و اصلی خود به صورت یک اولویت مهم در دستور کار مجلس قرار گرفت و گام های اساسی در این حوزه برداشته شد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی خواستار بکارگیری نیروهای اهل سنت در پست های مدیریتی در سطح استانی و کشوری در وزارت آموزش و پرورش شد و گفت: جای نیروهای کردستانی در پست های مدیریتی در سطح ملی خالی است در ساختار وزارت آموزش و پرورش هیچ کردستانی دارای جایگاه نداریم.

فتحی اضافه کرد: با توجه به شناخت از علاقه وزیر آموزش و پرورش به کردستان، انتظار می رود درچارچوب نظام و آنچه آرمان خون شهدا و انقلاب است حرکت کند و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت آموزش و پژوهش از نیروهای کردستان در سطح ملی استفاده کند

وزارت آموزش و پژوهش از نیروهای کردستان در سطح ملی استفاده کند