مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-05سياسي

طرح رتبه بندی، معلمان را به جایگاه واقعی خود می رساند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی پور نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با جمعی از فرهنگیان کردستان در سنندج، ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: از اینکه وزیر آموزش و پرورش کردستان را برای حضور در جمع فرهنگیان همزمان با هفته معلم انتخاب کرده اند تقدیر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که احترام به شان و جایگاه معلم منوط به هفته معلم نشود چرا که همه به گونه ای مدیون مقام و جایگاه معلم هستیم.

وی اضافه کرد: اگر امروز هر یک از ما به عنوان مسوول در نظام مقدس جمهوری اسلامی در پستی مشغول به خدمت هستیم نتیجه تلاش و دلسوزی معلمان است.

وی معیشت معلم را از مهمترین مسائل در شرایط اقتصادی امروز بیان کرد و گفت: معلمان در دو سال اخیر که با شرایط سخت کرونایی مواجه بودیم در عرصه تعلیم و تربیت از جان خود مایه گذاشتند و تعدادی از این عزیزان جان خود را فدا کردند.

این نماینده مجلس افزود: معلمان دلسوز ما حتی در وضعیت سخت بیماری روی تخت بیمارستان از انجام رسالت خود کم کاری نکرد و از تمام ظرفیت هایی که داشتند بهره گرفتند.

دبیر کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: طی دو سال اخیر اقدامات مهمی برای جامعه فرهنگیان انجام داده ایم که یکی از این کارها طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی، معلمان را به جایگاه واقعی خود می رساند

طرح رتبه بندی، معلمان را به جایگاه واقعی خود می رساند