مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-05اقتصادي

ظرفیت سد کلان ملایر 45 میلیون متر مکعب است


مدیر امور منابع آب ملایر با بیان اینکه ظرفیت سد کلان 45 میلیون مترمکعب است بر لزوم صرفه جویی مصرف آب تاکید کرد.

- محمد مظفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه یک هزار و 800 چاه شرب، کشاورزی، خدماتی و صنعتی داریم افزود: با توجه به کاهش بارش و خشکسالی های اخیر مدیریت منابع و استفاده درست از منابع آب های زیرزمینی مبحثی مهم است.

وی با اشاره به اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی از سال 84 تاکنون افزود: این طرح شامل انسداد چاه های غیر مجاز، اصلاح و تعدیل پروانه بهره برداری چاه های مجاز، نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز و جلوگیری از اضافه برداشت بوده که مستمر در حال انجام است.

مدیر امور منابع آب ملایر با بیان اینکه اجرای این طرح طی چند سال اخیر در شهرستان موثر واقع شده افزود: سال گذشته 55 مورد انسداد چاه های غیر مجاز در شهرستان ملایر انجام شد.

 وی با بیان اینکه برنامه عملیاتی امسال هنوز ابلاغ نشده گفت: برنامه های ما امسال نیز طبق روال گذشته برخورد با تخلف و معرفی به دادگاه، انسداد چاه های غیرمجاز و نصب کنتور هوشمند روی چاه های مجاز است که سال گذشته 40 مورد نصب کنتور داشتیم.

مظفری با اشاره به کمبود بارش ها بر مدیریت مصرف و کاشت محصولات کم آب بر به کشاورزان و بهره برداران تاکید کرد و گفت: در صورت کنترل نکردن الگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سد کلان ملایر 45 میلیون متر مکعب است

ظرفیت سد کلان ملایر 45 میلیون متر مکعب است