مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-05حوادث

30 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان ازنا دستگیر شدند


فرمانده انتظامی ازنا از دستگیری 30 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی، شهرک المهدی این شهرستان خبر داد و گفت: این درگیری به دلیل به علت اختلافات طایفه ای بوده است.

- ازنا- فرمانده انتظامی ازنا از دستگیری 30 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرک المهدی این شهرستان خبر داد و گفت: این درگیری به دلیل به علت اختلافات طایفه ای بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حمید نجفی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی واقع در شهرک المهدی این شهرستان، بلافاصله مأموران یگان 110، کلانتری، یگان امداد، پلیس های تخصصی و ستاد شهرستان در محل حاضر شدند.

وی افزود: با اقدام ضربتی مأموران پلیس، تعداد 30 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی دستگیر، تعداد پنج قبضه سلاح شکاری به کار رفته در درگیری کشف، تعداد 11 دستگاه خودرو و موتورسیکلت منازعین توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان، علت درگیری را اختلافات طایفه ای عنوان کرد و ادامه داد: در این درگیری چند نفر به وسیله سلاح ساچمه زنی مجروح که به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

سرهنگ نجفی ضمن هشدار به افراد مخل نظم و امنیت عنوان کرد: افرادی که به جای تمکین از قانون، به هر نحو بخواهند قانون شکنی و امنیت و آسایش مردم را خدشه دار کنند، پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان ازنا دستگیر شدند

30 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان ازنا دستگیر شدند