مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-05حوادث

نجات پیرزن از میان دود و آتش در شهرری+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، صبح امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در شهرری اتفاق افتاد که پس از تماس شهروندان با سامانه 125، نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

حسن طالبی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این رابطه اظهار کرد: ساعت 6:14 صبح امروز پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام حادثه آتش سوزی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 14 را به خیابان فداییان اسلام، خیابان سرگرد محمدی روانه کرد.

وی گفت: در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی چهار طبقه، آتش سوزی رخ داده و دود بسیار زیادی از پنجره های این واحد مسکونی به بیرون زبانه می کشید.

این فرمانده آتش نشانی افزود: بنا بر اظهار همسایگان، یک نفر از ساکنان در محل حادثه گرفتار شده بود که نیروهای آتش نشانی بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با استفاده از لوله های آبرسانی مشغول مهار شعله های آتش شدند.

طالبی بیان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و پس از ورود به واحد مسکونی و جستجو در قسمت های مختلف، یک نفر خانم 70 ساله که در میان دود و حرارت گرفتار شده بود را به سلامت از محل حادثه خارج کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات پیرزن از میان دود و آتش در شهرری+عکس

نجات پیرزن از میان دود و آتش در شهرری+عکس