مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-05-05سياسي

معلمان روحیه خودباوری و اعتماد به نفس دانش آموزان را تقویت کنند


معلمان رسالت مهمی برای آینده سازان این کشور بر عهده دارند و باید روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را در دانش آموزان تقویت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان استان یزد که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به روند شکل گیری هویت انسان و روال زندگی دنیوی و ابدی انسان ها اظهار داشت: انسان از نظر معنوی و روحی سهم بزرگی در زندگی دارد و فهم و درک و استعداد او در محیط رشد انسان تکامل می یابد.

وی با بیان اینکه انسان به طور غریزی علاقمند به قرار گرفتن در مسیر کمال است، افزود: باید محیط و شرایط رشد معنوی انسان فراهم شود زیرا همه تحولات برای تکامل در روح انسان ایجاد می شود.

ناصری با تاکید بر اینکه در زندگی و خلقت، همه چیز دارای فلسفه و علت است، عنوان کرد: بی شک هدف از خلقت انسان زندگی چند روزه دنیایی نیست زیرا این هدف کوچک با حکمت و عظمت خدا همخوانی ندارد.

وی عنوان کرد: رشد روحی و معنوی بسیار حائز اهمیت است و خانواده و مدرسه، والدین و معلمان در این رشد بسیار اثرگذار هستند و باید به تقویت و به تکامل رساندن آن توجه جدی شود.

ناصری ادامه داد: معلمان توجه داشته باشند که کودکان و نوجوانان و روح آنها در اختیار معلمان قرار دارد بنابراین باید با برنامه و با دانش علمی و دینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان روحیه خودباوری و اعتماد به نفس دانش آموزان را تقویت کنند

معلمان روحیه خودباوری و اعتماد به نفس دانش آموزان را تقویت کنند