مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-05سياسي

تشریح 3 دلیل عمده گرانی/ارثیه 1200 میلیارد تومانی دولت از گذشته


امروز گرانی مردم را بسیار نگران و مشوش کرده اما سه دلیل عمده گرانی و تورم را برای مردم توضیح می دهم.

- ، سید صولت مرتضوی، ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، مرحوم آیت الله علاقه بند و شهدای معلم اظهار داشت: آنچه از آیات و روایات پیرامون جایگاه و مقام و منزلت معلم برداشت می شود، من حیث لایحتسب است و اگر نگاهی به متون اسلامی و آیات قرآن و احادیث و روایات داشته باشیم، صدها بلکه هزار کتاب می توان با استناد به این متون در وصف معلم نوشت.

وی افزود: معلم در مقام تربیت، حکمت می آموزد و آموختن حکمت یعنی آموزش دادن سیره عملی و روش حکمرانی و مدیریت در جامعه و هنر شگفت معلمی، هنر الهی و هنر پیغمبری است و امام راحل نیز بر همین اساس فرمودند که تمام انبیاء معلم و تمام بشر دانشجو هستند.

مرتضوی به تشریح جایگاه مختلف در احادیث و روایات مختلف اسلامی پرداخت و بیان کرد: جایگاه معلم با هیچ جایگاهی قابل مقایسه نیست زیرا معلم روح خفته را احیا می کند.

معاون اجرایی رییس جمهور همچنین با اشاره به دوران تحصیل خود در دانشگاه تربیت معلم یزد به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت و اظهار داشت: یکی از شیوه های مدیریت ایشان، اهمیت دادن به دانشجویان و اساتید بود و رعایت حق الناس در حق همه آنها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح 3 دلیل عمده گرانی/ارثیه 1200 میلیارد تومانی دولت از گذشته

تشریح 3 دلیل عمده گرانی/ارثیه 1200 میلیارد تومانی دولت از گذشته