مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-05اجتماعي

300 کلاس درس در کردستان احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی.

کوشا در دیدار با وزیر آموزش و پرورش در سنندج از نیاز استان به ضرورت احداث مدارس جدید خبر داد و گفت: نواحی منفصل و حاشیه شهرهای استان نیاز مبرم به ایجاد کلاس های درس دارند، چرا که بسیاری از دختران در این مناطق به دلیل نبود فضای مناسب از تحصیل باز می مانند.

وی افزود: با رایزنی های انجام شده با سازمان نوسازی مدارس مقرر شده است برای جبران کمبودها و عقب ماندگی ها در مدت زمان دو سال 300 کلاس درس احداث شود که عملی شدن این مهم گام بلندی در اجرای عدالت آموزشی است و در این راه نیازمند نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش هستیم.

زارعی کوشا همچنین نگاه فرابخشی وزیر آموزش و پرورش به استان را فرصتی برای ایجاد تحول در زیرساخت های آموزشی عنوان کرد و اظهار داشت: در جهت تقویت بنیان های اقتصادی استان نیز لازم است زمینه و شرایط بهتری برای سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در کردستان فراهم شود.

وی با بیان اینکه کردستان به دلیل مشکلات بر جای مانده از گذشته و عقب ماندگی های مزمن تاریخی نیازمند جهش در حوزه اقتصاد است، گفت: راهکارهای مختلفی را برای تسهیل حضور سرمایه گذاران در کردستان برداشته ایم و از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 کلاس درس در کردستان احداث می شود

300 کلاس درس در کردستان احداث می شود