مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-05بين الملل

روسیه رزمایش حملات هسته ای برگزار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مسکوتایمز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو های این کشور در روز چهارشنبه حملات موشکی شبیه سازی شده اتمی را در منطقه کالینینگراد که با کشور های عضو اتحادیه اروپا هم مرز است، - منابع خبری روسیه به نقل از وزارت دفاع این کشور اعلام کردند که نیرو های ارتش روسیه، حملات اتمی به وسیله موشک های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته ای را تمرین کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مسکوتایمز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو های این کشور در روز چهارشنبه حملات موشکی شبیه سازی شده اتمی را در منطقه کالینینگراد که با کشور های عضو اتحادیه اروپا هم مرز است، انجام داده اند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که طی این رزمایش، روسیه پرتاب الکترونیکی سامانه های موشک های بالستیک اسکندر با قابلیت حمل کلاهک های هسته ای را در نزدیکی مرز های روسیه با لیتوانی و لهستان، تمرین کرده است.

همچنین نیرو های روسی حملات یگانه و چندگانه را به اهداف فرضی سامانه های موشکی، فرودگاه ها، زیرساخت های دفاعی، تجهیزات نظامی و پست های فرماندهی، تمرین کردند.

واحد های شرکت کننده در این شبیه سازی همچنین اقدامات مرتبط با آلودگی هسته ای و شیمیایی را تمرین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه رزمایش حملات هسته ای برگزار کرد

روسیه رزمایش حملات هسته ای برگزار کرد