مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-05سياسي

3 دلیل عمده گرانی/ ارثیه 1200 میلیارد بدهی از دولت روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشنجو، سید صولت مرتضوی، ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، - معاون اجرایی رییس جمهور گفت: امروز گرانی مردم را بسیار نگران و مشوش کرده، اما سه دلیل عمده گرانی و تورم را برای مردم توضیح می دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشنجو، سید صولت مرتضوی، ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، مرحوم آیت الله علاقه بند و شهدای معلم اظهار داشت: آنچه از آیات و روایات پیرامون جایگاه و مقام و منزلت معلم برداشت می شود، من حیث لایحتسب است و اگر نگاهی به متون اسلامی و آیات قرآن و احادیث و روایات داشته باشیم، صد ها بلکه هزار کتاب می توان با استناد به این متون در وصف معلم نوشت.

وی افزود: معلم در مقام تربیت، حکمت می آموزد و آموختن حکمت یعنی آموزش دادن سیره عملی و روش حکمرانی و مدیریت در جامعه و هنر شگفت معلمی، هنر الهی و هنر پیغمبری است و امام راحل نیز بر همین اساس فرمودند که تمام انبیاء معلم و تمام بشر دانشجو هستند.

مرتضوی به تشریح جایگاه مختلف در احادیث و روایات مختلف اسلامی پرداخت و بیان کرد: جایگاه معلم با هیچ جایگاهی قابل مقایسه نیست، زیرا معلم روح خفته را احیا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 دلیل عمده گرانی/ ارثیه 1200 میلیارد بدهی از دولت روحانی

3 دلیل عمده گرانی/ ارثیه 1200 میلیارد بدهی از دولت روحانی