مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-05اجتماعي

تعطیلی شهر مرزی به خاطر آلودگی هوا


هجوم ریزگردها، گرد و غبار و کاهش شدید دید افقی این شهرستان به میزان 20 متر منجر به تعطیلی ادارات در ساعت 11 صبح امروز پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: مرادعلی تاتار روز پنجشنبه افزود: با تصمیم ستاد مدیریت بحران این شهرستان و آلودگی شدید هوا و غلظت گرد و غبار به منظور حفظ سلامتی مردم و عدم مراجعه آن ها به ادارات و نهادهای دولتی، راس ساعت 11 صبح امروز فعالیت تمام ادارات این شهرستان تعطیل شد.

وی اظهار داشت: به گزارش سایت قطره و به نقل ازایستگاه هواشناسی قصرشیرین دید افقی در ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز پنجشنبه به میزان 20 متر و دید عمودی نیز 120 متر کاهش یافت و این نشان از غلظت غبار و گرد و خاک و آلودگی شدید هوا و بحرانی بودن منطقه و تهدیدی جدی برای سلامت مردم است.

فرماندار قصرشیرین گفت: از مردم می خواهیم با توجه به آلودگی هوا تا عادی شدن شرایط حتی المقدور از منازل خود خارج نشوند و در صورت امکان حتما از ماسک استفاده کنند.

رییس اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: ورود ریزگردها به قصرشیرین و شدت گرد و غبار باعث کاهش دید افقی این شهرستان مرزی طی امروز پنجشنبه به میزان 20 متر شد که 9 هزار و 960 متر از حد استاندارد یک هوای سالم (10هزار متر) کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی شهر مرزی به خاطر آلودگی هوا

تعطیلی شهر مرزی به خاطر آلودگی هوا