مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-05بين الملل

تایوان از خرید بالگردهای جنگی آمریکا صرف نظر کرد


مقام های تایوان گفته اند که از طرح خرید 12 بالگرد جنگی از آمریکا به دلیل آنکه آن ها را بسیار گران عرضه می کند، صرف نظر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های تایوان امروز (پنجشنبه) اعلام کردند که از طرح خرید بالگردهای جنگی پیشرفته ضدزیردریایی جدید از ایالات متحده صرف نظر کرده است زیرا این تجهیزات را بسیار گران عرضه می کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، تایوان پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد 12 بالگرد ضدزیردیایی ام اچ-60 آر ساخت شرکت لاکهید مارتین واحد سکورسکی خریداری کند اما رسانه های محلی تایوان گزارش کردند که ایالات متحده حاضر به فروش این بالگردها به تایوان نشده است زیرا آن را در راستای نیازهای این جزیره نمی دانسته است.

چئو کئو چنگ وزیر دفاع تایوان در پاسخ به سؤالات نمایندگان پارلمان درباره تغییرات اخیر در خرید تسلیحات جدید آمریکا از سوی تایوان گفت: قیمت بسیار گران است و فراتر از توانایی کشور ما است .

طبق این گزارش، دو خرید دیگر تسلیحات از سوی تایوان یا همان سامانه توپخانه ای هو ویتزر ام 109 ای 6 و موشک های ضدهواپیمای سیار استینگر نیز به تعویق افتاده است.

بر اساس گزارش رویترز، استینگر های فناوری ریتون از آن دسته پدافند های هوایی هستند که اوکراین برای دریافت آن ها بسیار تقاضا کرده و می گوید از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان از خرید بالگردهای جنگی آمریکا صرف نظر کرد

تایوان از خرید بالگردهای جنگی آمریکا صرف نظر کرد